Architektura 21szego wieku : Plac Frantiskanske / AOCR

Michał Vrsansky Projekt architektoniczny bloku budynków przy Placu Franciszkanów nr 8, nr 9 i nr 10 zajmuje się odtworzeniem i uzupełnieniem istniejącej struktury oferującej nowe możliwości w zakresie użytkowania i aranżacji przestrzennej.
Istota idei leży w naturze historycznego otoczenia Starego Miasta Bratysławy, widzianej w zasadach warstwowania nowych kształtów, objętości i funkcji.
W tym przypadku najstarsze warstwy sięgają średniowiecza, kiedy położono fundamenty miasta.
Warstwę XXI wieku dodaje się w postaci nowej funkcji, respektującej starą strukturę, nie będąc repliką historycznej tkaniny.
To tak zwana.
Noga.
łączy wszystkie poziomy kończące się na najwyższym poziomie tworząc swój własny świat na szczycie.
Podążaj za przerwą, aby zobaczyć więcej szczegółów i krótki fragment placu Frantiskanske.
+ 31 Architekci: AOCR Lokalizacja: Bratysława, Słowacja Zespół projektowy: Michał Vrsansky, Pavol Senecky, Petr Navrat, Vladimir Vrsansky Współpraca: Jana Stykova, Romana Kukulova, Rastislav Miklus Renderings: Michał Vrsansky Podejście do renowacji opiera się nie tylko na oczyszczeniu istniejącego tkaniny i doprowadzenie budynków do ich pierwotnego stanu (elementy architektoniczne, kształty).
Nacisk kładzie się na tworzenie harmonii między atrakcyjnym środowiskiem historycznym a nowymi dynamicznymi elementami projektu.
Projekt przewiduje interakcję i wzajemną koegzystencję zarówno za pomocą dodanych elementów przestrzennych, jak i ducha miejsca, zamiast próbować go zmienić.
.
Michał Vrsansky Najnowsze produkty, materiały wykorzystywane są w nowych strukturach, jednocześnie parafrazując tradycyjne budownictwo (ściana z otworami).
Związek między wszystkimi poziomami od dołu do poziomu dachu jest ustalany za pomocą szczelin w murze rozrzuconym dookoła.
Nóg ..
Plany pięter Natura tworzonego otoczenia, łącząca stare i nowe, jest widoczna dla zwiedzających poprzez działania w nowych atrakcyjnych pomieszczeniach, zapewniając tym samym faworyzację i obłożenie.
Proponowany układ pozostaje elastyczny i zapewnia zmienność aranżacji przestrzeni.
sekcja Cały kompleks został zaprojektowany w celu zapewnienia elastyczności użytkowania i jego zdolności do dostosowywania się do wymagań klienta.
(Lokalizacja pomieszczeń sanitarnych i rozmieszczenie kanałów pionowych).
.
Michal Vrsansky Restauracje i sklepy znajdują się na parterze, ożywiając je i łącząc z sąsiednim placem.
Jednocześnie zapewnia dostęp do wnętrza bloku.
miejsce rozrywki i wydarzeń kulturalnych z wejściami do wynajmowanej przestrzeni utworzonymi przez objętość.
nogi.
oraz ilość istniejących budynków oddzielonych od dodatkowych ozdób z podkreśleniem skarbców.
Noga.
następnie podnosi się do poziomu dachu, stając się dominującą cechą całego bloku.
Niższe poziomy poświęcone są kulturze (galeria, klub, muzeum, wystawy).
Na środkowych piętrach proponowane są biura i są one połączone z obszarami konferencyjnymi należącymi wcześniej do banku Devin.
Najwyższe piętro pozostaje elastyczne z możliwością podziału za pomocą lekkich ścianek działowych.
Przestrzeń wewnętrzna odzwierciedla zewnętrzny kształt proponowanego budynku.
.
Sekcja Michal Vrsansky Wszystkie prace w tej sekcji prowadzone są w ścianach i na podłogach, co umożliwia jeszcze większą zmienność.
Ta część budynku jest w pełni klimatyzowana, ze względu na swoje położenie w obrębie bloku.
Istnieje możliwość małego kina lub sali konferencyjnej o pojemności 100 osób z dostępem do tarasu na dachu i widokiem na panoramę miasta z Zamkiem Bratysławskim.
.
Schemat głośności Michała Vrsansky ego
[hasła pokrewne: tapeta magnetyczna, posadzki jastrychowe, instalbud żywiec ]

Powiązane tematy z artykułem: instalbud żywiec posadzki jastrychowe tapeta magnetyczna