Kącik architekta – Co architektura ma do powiedzenia na temat edukacji: Trzy szkoły New Hampshire autorstwa HMFH Architects

Nigdy nie wartość architektury jest tak przejmująca, jak wtedy, gdy staje się narzędziem ułatwiającym uczenie się, rozwój i eksplorację.
Zainspirowany tym filmem, który przedstawia trzy nowe szkoły w Concord w New Hampshire, które fizycznie zawierają edukacyjną filozofię niezależności, współpracy i kreatywności, rozmawialiśmy z HMFH Architects, aby pogłębić to ważne pytanie: w jaki sposób architektura może pomóc dzieciom w rozwoju wczesnego umiejętności, kreatywność i dociekliwość muszą stać się niezależnymi i inspirowanymi dorosłymi przyszłymi pokoleniami.
Dowiedz się po przerwie.
+ 26 Te trzy szkoły, Mill Brook School, McAuliffe Elementary School i Abbot-Downing School mają wspólne cele związane z tworzeniem środowiska, które promuje psychiczne, społeczne i fizyczne zdrowie swoich studentów i wykładowców.
Architektura ma zachęcać nie tylko do celów edukacyjnych administracji, ale także do stylu życia.
Poprzez fizyczny podział przestrzeni, kategorycznie otwarte plany szkół tworzą podziały (nie granice) w przestrzeniach klasowych.
Domniemane zakątki pozwalają na różne zajęcia, w których małe grupy i wydziały mogą pracować w szerszym kontekście szkoły.
McAuliffe Elementary School: Concord, NH / HMFH Architects; Zdjęcia:.
2012 Ed Wonsek Studenci nie ograniczają się do lekcji z kilkoma oknami wychodzącymi na trawnik lub na szkolne podwórko.
Zamiast tego mają całą szkołę w zasięgu wzroku: tablice ogłoszeniowe swoich kolegów z klasy.
projekty, inne grupy klas pracujące nad innymi zadaniami i wydarzenia, które mogą odbywać się jednocześnie w innej części szkoły.
To zachęca do partycypacji i pracy w grupie.
obserwacja i dociekliwość.
McAuliffe Elementary School: Concord, NH / HMFH Architects; Zdjęcia:.
2012 Ed Wonsek W obszarach, w których prywatność i izolacja są konieczne.
w biurach, na przykład w klasach lub bibliotece.
Wystarczające przeszklenia są zapewnione zarówno na zewnątrz budynku, jak i na korytarzach.
Przejrzystość jest elementem otwartości, który przełamuje fizyczną granicę przestrzeni i zachęca do poczucia przynależności do wspólnoty.
Te prywatne obszary nie są niedostępne, nie są tajne i mogą być narzędziem zachęcającym do pozytywnych zachowań wśród obserwujących uczniów.
Zachęca do współpracy, która może albo ściśle współpracować ze sobą, albo poprzez obserwację, która z kolei rozwija zaufanie podczas zbliżania się do nowych zadań.
Abbot-Downing School: Concord, NH / HMFH Architects; Zdjęcia:.
2012 Ed Wonsek Jeśli chodzi o zdrowie fizyczne, jasność urządzeń zachęca uczniów do stymulujących doznań zmysłowych.
Naturalne światło i odważne, jasne kolory to możliwości tworzenia domniemanych zastosowań dla podziałów między przestrzeniami; różne kolory wywołują różne emocje i mogą wpływać na zachowanie od uspokojenia do pobudliwości.
Nauczyciele i studenci również chwalą akustyczne właściwości przestrzeni, zauważając, że różne środki podejmowane przez architektów redukują echa i wytwarzają ostre dźwięki, istotne dla środowiska uczenia się.
Naturalna wentylacja i odpowiednia cyrkulacja powietrza również promują zdrowe środowisko dla czujności i uwagi wśród wykładowców i studentów.
Abbot-Downing School: Concord, NH / HMFH Architects; Zdjęcia:.
2012 Ed Wonsek Rozmawialiśmy z HMFH Architects, aby omówić ich podejście do tych trzech szkół publicznych: McAuliffe Elementary School: Concord, NH / HMFH Architects; Zdjęcia:.
2012 Ed Wonsek AD: Ile współpracy wymagało miasto / administracja, aby przeforsować projekt.
Czy spotkałeś się z krytyką podczas negocjacji.
obawy o otwartość, bezpieczeństwo, poziom hałasu, porządek, itp..
HFMH: Od samego początku tego procesu miasto wiedziało, że konsolidacja i wymiana znanych starych budynków szkolnych o dużej wartości sentymentalnej byłaby trudną do sprzedania.
Sąsiedzi martwili się zmianami, hałasem i ogólnymi zakłóceniami.
Wszystkie te problemy były punktami spornymi na wczesnych etapach projektu.
Jednak miasto ma szczęście mieć silnego, wizjonerskiego inspektora szkół, który współpracował ze swoim zespołem akademickim w celu opracowania wizji dla szkół, która odzwierciedla bardziej dynamiczne podejście nauczania nauczania i uczenia się w XXI wieku.
Nauczyciele byli zaangażowani od wczesnych etapów i bardzo wspierali to podejście.
W ten sposób powstał zjednoczony zespół współpracujący z projektantami, aby pomóc rozwiązać problemy sąsiedztwa i społeczności.
AD: Jak wiele badań poszło w kierunku zrozumienia rozwoju dzieciństwa, produktywności i edukacji, aby sformułować to podejście.
HFMH: Od pierwszych spotkań z zainteresowanymi stronami, było silne poparcie dla ponownego przemyślenia idei tradycyjnej biblioteki.
Umiejętność czytania i pisania jest integralną częścią
[przypisy: cyklinowanie parkietow, drabiny aluminiowe, przeciski pod drogami ]

Powiązane tematy z artykułem: cyklinowanie parkietów drabiny aluminiowe przeciski pod drogami